رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ بسیجی با ارزش‌ترین دستاورد و محصول دفاع مقدس است، گفت: پیشرفت‌های علمی و قدرت موشکی ناشی از فرهنگ بسیجی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اولین همایش پژوهشگران دفاع مقدس که عصر امروز(دوشنبه) در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی و قدرت موشکی امروز کشور ناشی از فرهنگ بسیجی است.
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس همانند انقلاب اسلامی، ماهیت فرهنگی داشت، افزود: انقلاب اسلامی پایان ندارد و دشمنی‌ها علیه ایران ادامه خواهد داشت.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به گسترش فرهنگ بسیجی در دوران دفاع مقدس و پس از آن یادآور شد: فرهنگ بسیجی با ارزش‌ترین دستاورد و محصول دفاع مقدس است.
 
سردار کارگر تصریح کرد: این دروغ است که ما به عراق، سوریه و لبنان نیرو اعزام می‌کنیم.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره تهدید دشمن برای استفاده از گزینه نظامی خاطرنشان کرد: دشمنان همه گزینه‌های خود از جمله تحریم و امثال آن را ضد ایران به کار برده‌اند اما موفق نشدند لذا تلاش دارند تا بازوهای جمهوری اسلامی ایران را در منطقه از بین ببرند که البته قطعا موفق نخواهند شد.

سردار کارگر در پایان خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف را در زمان عمرمان خواهیم دید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار