افتخاری:

بانوان در بسیج نیروها در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خانم‌ها در بسیج نیروها در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و بانوان در تشویق نیروها و صبر ایجاد شده در این زمینه کار بزرگی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس در نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس که عصر امروز(دوشنبه) در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: بانوان در بسیج نیروها در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و در تشویق نیروها و صبر ایجاد شده در این برهه کار بزرگی انجام دادند.
 
وی ادامه داد: پژوهش در حوزه دفاع مقدس گسترش یافته که البته در این زمینه باید از فرمایشات رهبری استفاده کنیم و رهنمودهای ایشان را مورد توجه قرار دهیم.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه این نشست سردار علاماتی معاون پژوهشی پژوهشگاه دفاع مقدس نیز اظهار داشت: آموزش دو واحدی درس دفاع مقدس در 1261 دانشگاه مورد توجه قرار گرفته و پژوهش‌های متعددی در حوزه دفاع مقدس انجام شده است.
 
وی با اشاره به نحوه کارکرد پژوهشگاه دفاع مقدس و تأثیر پژوهش در زمینه دفاع مقدس در منطقه غرب آسیا گفت: اگر پتانسیل دفاع مقدس در کشورهای همجوار نبود امروز ما هم درگیر چالش‌های امنیتی بودیم.
 
معاون پژوهشی پژوهشگاه دفاع مقدس تاکید کرد: در جنگ تحمیلی تمام قومیت‌های ایرانی به صورت یک ید واحد در مقابل بیش از 42 کشور مقاومت کردند تا نهایتا به پیروزی رسیدیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار