ریاست بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اطلس دفاع مقدس قابلیت نصب بر روی برنامه‌های اندروید تلفن همراه را دارد.

اطلس دفاع مقدس با قابلیت نصب بر روی برنامه اندروید تلفن همراهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم رونمایی از اولین اطلس دیجیتالی چند رسانه‌ای دفاع مقدس با بیان اینکه نیازمند چنین اطلسی بودیم، اظهارداشت: این اطلس دیجیتالی که به همت سپاه پاسداران و ارتش و بسیج مستضعفین جمع‌آوری و تولید شده است، برای محققان و علاقه‌مندان به دفاع مقدس مفید خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته پنج میلیون نفر به مناطق دفاع مقدس از طریق کاروان‌های راهیان نور اعزام شدند که هشتاد درصد آن‌ها بین 15 تا 30 سال بودند و 50 درصد خانواده‌ها نیز با اتومبیل شخصی به این سفر پرنور اعزام شده‌ بودند.
 
ریاست بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: باید اطلاعات درستی از این مناطق در اختیار مردم بگذاریم طبق سفارش رهبر معظم انقلاب که فرمودند برای یادمان‌ها و مناطق جنگی باید شناسنامه تهیه شود، ما نیز با تولید این اطلس امر ولایت فقیه را اطاعت کردیم.
 
سردار کارگر در پایان خاطرنشان کرد: ما باید همه عملیات‌های دفاع مقدس را در چنین اطلس‌هایی جای دهیم این اطلس قابلیت نصب بر روی برنامه‌های اندروید تلفن همراه را نیز دارد. انشاءالله هر کسی که در آن مناطق وارد می‌شود می‌تواند این اطلس را بر روی تلفن همراه خود داشته باشد. ما برای تحقق چنین امری در حال رایزنی با وزارت فناوری و اطلاعات هستیم.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۲:۱۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
با سلام
چجوری می تونیم این اطلس رو دانلود کنیم؟
آخرین اخبار