سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

طرح «حفظ موضوعی قرآن» در مدارس استان کردستان اجرامی شود

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کردستان از اجرای طرح «حفظ موضوعی قرآن کریم» طی سال تحصیلی جاری در تمام مدارس استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ حسین عبدالملکی گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا زمینه انس و الفت هرچه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم را فراهم کند که در این راستا اداره قرآن و عترت برنامه‌های قرآنی مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.

وی از اجرای طرح «حفظ موضوعی قرآن کریم» طی سال تحصیلی جاری در تمام مدارس استان کردستان خبر داد و افزود: در این طرح آیاتی از قرآن درباره موضوعات مختلف و با شرح و تفسیری از آن آیه در قالب کتابی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

عبدالملکی بیان کرد: در این طرح هر دانش‌آموز باید بتواند 20 آیه موضوعی قرآنی کریم را حفظ کرده و در آزمونی که از سوی آموزش و پرورش استان برگزار می شود، حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح حفظ موضوعی قرآن کریم که در سال گذشته به صورت آزمایشی در تعداد محدودی از مدارس استان برگزار شد، افزود: با توجه به نتایج خوبی که این طرح در سطح مدارس داشت، امسال در همه مدارس این استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: هدف اصلی اجرای طرح موضوعی قرآن کریم انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم است و باید از پتانسیل‌های موجود و همکاری و همراهی دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده کرد تا برنامه‌های قرآنی با کیفیت در مدارس عملیاتی شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.