سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد (ع) از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن شهادت امام سجاد (ع) ویژه برنامه های متعددی را تدارک دیده است که از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام زین العابدین (ع)، شبکه رادیویی تهران برنامه «زینت پرهیزگاران»  را با دعاهای صحیفه سجادیه حضرت امام سجاد (ع) یکشنبه، از ساعت 2 بامداد پخش خواهد کرد.

ویژه برنامه «سجده بر عرش» نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این شب با موضوع از تولد تا شهادت حضرت، از ساعت 3 بامداد پخش می‌شود.

 برنامه «خیمه خیمه تشنگی» از ساعت 22  و ویژه برنامه «تا لب دریا» از ساعت 19 و 30 دقیقه، با پخش برگزیده‌ای از مستند پیرغلامان همراه شنوندگان رادیو تهران هستند.

با هدف آشنایی با فضای موسیقی بی‌کلام و معرفی مشاهیر برنامه «شباهنگ» از ساعت 20 روی آنتن می‌رود. در این برنامه ضمن معرفی سازنده، مشخصات آهنگساز ارائه و قطعه‌ای از کار آن‌ها نیز پخش می‌شود. در این شب موسیقی ویژه این ایام تقدیم مخاطبان می‌شود.

مسابقه «مفتاح» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری شبکه رادیویی تهران است که با بیان سیره و زندگانی حضرت امام سجاد (ع) از ساعت 17 و 30 تا 19 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می‌رود. این برنامه با هدف شناساندن شخصیت حضرت امام زین‌العابدین (ع) و ویژگی‌های اخلاقی طراحی شده است.

«عشق بدون مرز» ، «چراغ» و «صبح تهران» و... از ویژه‌برنامه‌هایی هستند که شنبه و یکشنبه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می‌رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.