سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروتن: صبر کنید؛ نیروی زمینی زمان می‌خواهد

گارد راس تیم بسکتبال نیروی زمینی معتقد است تیمش برای نمایش خوب و نتایج بهتر در سوپرلیگ احتیاج به زمان دارد.

 صالح فروتن پس از شکست نیروی زمینی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی در هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همانطور که می‌دانید، نیروی زمینی  تیم جوانی است که با جمع شدن بازیکنانی که دوران خدمت سربازی را می‌گذرانند تشکیل شده است. شرایط امسال ما خوب است اما از نظر سیستم  وهماهنگی بازیکنان با آن، کمی مشکل داریم. 

وی درباره این‌که گفته می‌شود نیروی زمینی بدنه تیم ملی جوانان را یدک می‌کشد، توضیح داد: بله این موضوع درست است. 6 بازیکن ما در تیم ملی جوانان با هم بازی بودند اما مجموعه تیم نیروی زمینی هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. این موضوع زمان‌بر است. کمی صبر کنید، تیم ما زمان می‌خواهد.

فروتن درباره افت شدید تیم نیروی زمینی در دو دیدار گذشته‌اش، اظهار کرد: متاسفانه این هم ایراد هم به تیم ما وارد است. برابر دانشگاه در پایان نیمه نخست 7 امتیاز عقب بودیم اما در پایان بازی با اختلاف 40 امتیاز، بازنده شدیم. 

گارد پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران در پاسخ به این پرسش که اگر بازیکنان نیروی زمینی جوان و کم‌تجربه‌اند، چرا مقابل ابوالفضل سیدی، بازیکن 17 ساله دانشگاه هم وا دادید؟ گفت: سیدی بازیکن جوان، خوب و جسوری است اما در پایان بازی، بچه‌ها هم از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، هم با زیاد شدن اختلاف امتیازات، انگیزه‌های ابتدایی خود را از دست دادند. به همین دلیل حملات دانشگاهی‌ها در انتهای بازی بیشتر نتیجه داد. 

بازیکن تیم بسکتبال نیروی زمینی درباره آینده این تیم، اظهار کرد: با همه وجود در تمرینات و بازی‌های آینده حاضر می‌شویم. هرطور شده باید فصل را تمام کنیم و نتایج در خوری بگیریم. 

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.