سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی جوانی و کم تجربه بودن بازیکنانش را دلیل شکست‌های پیاپی این تیم می‌داند.

سعید خانی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی که با شکست شاگردانش همراه بود به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نیمه اول بازکنان نیروی زمینی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما به دلیل جوانی بازیکنانم و تجربه پایین آنها نتوانستیم در ادامه به روند خوب خود ادامه دهیم. 

وی اضافه کرد: متاسفانه بچه‌های فکر می‌کنند اگر در ابتدای بازی مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی کنند و چند امتیاز پیاپی بگیرند، همه چیز حل می‌شود اما اینطور نیست. تیم ما نه بازیکن خارجی دارد، نه سهمیه ملی و چوب جوانی بازیکنانمان را می‌خوریم. 

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با تاکید براینکه میانگین سنی تیمش  20 تا 21 سا است، ادامه داد: بازیکنان نیروی زمینی با انگیزه مادی به زمین نمی‌آیند و با قلبشان بازی می‌کنند. امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم. 

خانی در پاسخ به این پرسش که آیا در مجموع از آغاز سوپرلیگ تا کنون از نمایش شاگردان خود رضایت دارید؟ توضیح داد: در بازی مقابل دانشگاه آزاد، عملکرد بهتری نسبت به بازی گذشته داشتیم اما بچه‌های ما باید این نکته را بدانند که تیم خوب نمایش مداومی دارد و کمتر اسیر فراز و نشیب می‌شود. 

وی درباره عصبانیتش بین دو نیمه بازی روز گذشته، اظهار کرد: رفتارهای کودکانه بازیکنان نیروی زمینی در میدان عصبی‌ام می‌کند. آنها امتیازات خوبی به دست می‌آورند اما توان حفظ آن را ندارند. به دست آوردن امتیاز ساده اما حفظ آن دشوار است. 

وی درباره 5 فوله شدن‌ حسام عبداللهی، کاپیتان نیروی زمینی در دیدار برابر دانشگاه آزاد که باعث شد این بازیکن برای سومین بار متوالی از میدان بیرون رود، گفت: بله، این هم از مشکلات تیم ماست. امیدوارم حسام دیگر 5 فوله نشود

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار