سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خدمت در جامعه اسلامی، توفيق الهی است

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اينكه كاركنان نيروی انتظامی سربازان ولايت هستند، گفت: خدمت در جامعه اسلامي، توفيق الهی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سردار «احمدعلی گودرزی» در جلسه جمع بندی نهایی نظارت تخصصی شهرستان کازرون، بیان کرد: استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره مبارزه با استکبار جهانی بوده و خواهد بود. 

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، آمار جرائم کارکنان انتظامی شهرستان کازرون در ۷ ماه گذشته کاهش ۴۸ درصدی داشته است. 

سردار «گودرزی» با بیان اینکه افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم، خاطرنشان کرد: باید در هر پست و مقام، مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم. 

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه اقتدار پلیس با اقدامات مناسب افزایش می‌یابد، افزود: از تلاش‌های صورت گرفته توسط فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان کازرون تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های انتظامی و به ویژه طرح پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان، گفت: بسیاری از معضلات جامعه ریشه در مواد مخدر دارد. 

سردار «گودرزی» با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردم و همچنین پلیس افتخاری در اجرای مأموریت‌های محوله، تصریح کرد: ‌بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است. 

فرمانده انتظامی استان فارس بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین صرفه جویی در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

برچسب ها: خدمت ، جامعه ، اسلامی ، توفیق ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.