سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

90 دقیقه تلفنی بازی را دنبال کردم

افشارزاده: برد استقلال پیشکش هواداران/ امیدوارم کرار به حرف‌هایش پایبند باشد

مدیرعامل استقلال با تمجید از بازی خوب شاگردان مظلومی برابر فولاد خوزستان، اظهار امیدواری کرد هافبک عراقی این تیم به حرف‌های مثبتی که درباره استقلال و مسئولانش زده، پایبند باشد.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال که در آذربایجان به سر می‌برد با اشاره به پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان، به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از همه بچه‌ها متشکرم که خوب بازی کردند. پس از بازی حساس دربی، امروز بازیکنان استقلال بازی بسیار خوبی در جام حذفی به نمایش گذاشتند و با برد برابر تیم خوب فولاد یک قدم دیگر به فتح جام حذفی نزدیک شدند. من از باکو لحظه به لحظه، تلفنی در جریان اتفاقات بازی بودم و در 90 دقیقه با هیجان سرنوشت بازی را تعقیب می‌کردم.  

مدیرعامل استقلال با تمجید از تصمیمات کادرفنی این تیم در بازی برابر فولاد، اضافه کرد: از مظلومی، پورحیدری و همه تماشاگرانی که در یک روز غیرتعطیل خود را به ورزشگاه آزادی رساندند و تیم را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. امیدوارم بچه‌ها با بازی‌های خوب در لیگ برتر به صدرنشینی خود ادامه دهند و این بهترین هدیه برای قدرشناسی از تک تک هواداران خوب و فهیم استقلال است.  

وی درباره اظهارات کرار جاسم که گفته بود افشارزاده را مثل پدرم می‌دانم، توضیح داد: من با همه بازیکنان استقلال رابطه صمیمانه‌ای دارم. کرار هم بازیکن استقلال است اما برخی مصاحبه‌هایش برای تیم حاشیه‌ساز شد. این مصاحبه‌ها چیزی را درست نمی‌کرد. سربلندی و موفقیت باشگاه استقلال هدف و آرزوی من است و این منافع باشگاه است که همیشه برای من در اولویت قرار داشته است.  

افشارزاده ادامه داد: استقلال نامی بزرگ است و اهانت به این باشگاه برای من خیلی سنگین است. بله من هم کرار را مثل پسرم دوست دارم و امیدوارم او به حرف‌هایی که زده عمل کند.  

مدیرعامل استقلال درباره سرنوشت کرار در این تیم گفت: انشاالله پس از بازگشت به ایران، با مظلومی جلسه‌ای درباره کرار برگزار می‌کنم تا همه جوانب را بسنجیم و در نهایت به بهترین نتیجه‌ برای استقلال و کرار برسیم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.