سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری راه اندازی پارک علم و فناوری ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم در راستای توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از پیگیری ایجاد پارک علم و فناوری ایثار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست ویژه مدیران کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های تهران با حضور سید مهدی حسینی  سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، دکتر حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و مدیران شاهد در محل سازمان امور دانشجویان تشکیل شد.

سید مهدی حسینی به بیان برنامه‌های در دست اجرای اداره کل اعم از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر جشنواره قرآنی، پرداخت.

وی افزود: در راستای توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر موضوع ایجاد پارک علم و فناوری ایثار مطرح که مورد استقبال متولیان امر قرار گرفته و در دست پیگیری است.

حمید علی صمیمی نیز با تاکید بر تقویت جایگاه  مدیریتی ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه ها، اجرای کامل طرح استاد مشـاور و تقویت بنیه علمی، بر تشکیل مرتب جلسات ستاد شاهد و کمیته‌های آموزشی و فرهنگی و پیگیری مصوبات نیز تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران افزود: موضوع ساختار مدیریت امور ایثارگران در دانشگاه‌ها با هماهنگی وزارت علوم در شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با ریاست رییس جمهور تشکیل می‌شود، مطرح خواهد شد.

در این جلسه مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های شهر تهران بررسی و در خصوص راهکارهای آن تبادل نظر شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.