سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعدادهای برتر با طرح شهاب شناسایی می‌شوند

خیرین مدرسه ساز باید کمک کنند تا دانش‌آموزان فقیر، از فعالیت‌های فوق برنامه عقب نمانند.

دکتر عادل خالقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانش‌آموزان مناطق جنوب شهر تهران، علی‌رغم داشتن استعداد های فراوان، اما از بسیاری از امکانات آموزشی محروم هستند و درخواست ما از خیرین این است که به این مناطق توجه ویژه ای داشته باشند. 

دکتر نعمت بنی آدم، رئیس خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز در خصوص کمک‌های خیرین گفت: ما تا بحال 13 پروژه افتتاح کرده‌ایم که هزینه 30 میلیارد تومانی رادر پی داشته است. 

وی پیرامون این نکته گفت: در شرایط فعلی 5 پروژه آماده داریم که در سال آینده افتتاح خواهند شد. 

وی درباره کمک‌های سازمان نوسازی و وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: کمک اصلی به عمده این دو سازمان است اما بسیاری از مدارس به علت کمبود بودجه، به صورت نیمه کاره رها شده است که با کمک خیرین بازسازی و مرمت شده و به صورت مشارکتی به افتتاح می‌رسند.

بنی آدم در پایان گفت: ما تعامل خوبی با سازمان نوسازی داریم و هر دو از مشکلات همدیگر با خبریم و با امید خدا و یاری دولت، فکر نمی‌کنم تا سه سال آینده مشکلی در زمینه مدرسه داشته باشیم و با تشویق و تبلیغ به وسیله رسانه‌ها،‌ما می‌توانیم از کمک‌های بی دریغ مردم سخاوتمند ایران بهره‌ ببریم. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.