سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه چهارم لیگ برتر ؛

کار آسان صدرنشین در زاهدان

لیگ برتر والیبال مردان ایران در هفته چهارم عصر امروز با 5 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست عصر امروز با برگزاری 5 دیدار در شهرهای اردکان، تهران، زاهدان،‌ورامین و بندرعباس پیگیری به هفته چهارم خود می‌رسد. 

در چارچوب هفته چهارم این مسابقات تیم صدرنشین شهرداری ارومیه به زاهدان خواهد رفت تا برابر تیم‌ بدون امتیاز گوهر کویر این شهر به میدان برود. ارومیه‌ای ها که با سه پیروزی 3 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند برای چهارمین پیروزی پیاپی خود راهی زاهدان می‌شوند. شاگردان اصغر نایینی در تیم گوهر کویر هم که تا این روز از مسابقات متحمل سه شکست شدند برابر شاگردان سیدعباسی کار سختی پیش رو خواهند داشت. دیدار دو نیم شهرداری ارومیه و گوهرکویر زاهدان از ساعت 17 در سالن استانداری شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

خانه والیبال تهران هم امروز میزبان یک دیدار مهم خواهد بود. جایی که تیم پرمهره بانک سرمایه برای بدست آوردن دومین برد خود باید مقابل تیم سایپا تهران به میدان برود. بانک سرمایه هفته سوم مقابل ثامن الحجج به برتری رسید و سایپا با نتیجه 3 بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شد.

کاله مازندران این هفته با اردکانی دیدار خواهد کرد که هفته سوم به دلیل بازی با پیکان استراحت داشت و بعد از یک هفته باید پذیرای تیم کاله باشد. این دیدار ساعت 16 و 30 و در سالن آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود. تیم کاله مازندان در حال حاضر با 7 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد و آرمان اردکان در جایگاه دهم ایستاده است.

متین صالحین ورامین و جواهری گنبد این هفته باید مقابل هم به میدان بروند. گنبدی‌ها تا این هفته از مسابقات عملکرد خوبی داشته‌اند و در تلاش خواهند بود از این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کنند.این دیدار هم در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار خواهد شد. 

در اخرین دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز میهمان آلومینیوم المهدی خواهد بود. این دیدار جدال دو تیم چهارم و نهم جدول رده‌بندی است. گنبدی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند جایگاه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا دهند.


**برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به قرار زیر است:

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16:30
آرمان ورزشی اردکان – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
سایپا تهران – بانک سرمایه

بندرعباس، سالن فجر، ساعت 17
آلومینیم المهدی هرمزگان – شهرداری تبریز

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17
گوهر کویر زاهدان – شهرداری ارومیه

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
متین صالحین ورامین – بازرگانی جواهری گنبد

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.