سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تررویسم تهدید جدی برای تمامی ادیان است

نماینده مجلس لبنان معتقد است تروریسم همان فساد فکری و عملی است که جوامع امروزی ما با آن گرفتار هستند و دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمجید صالح نماینده مجلس لبنان در نخستین نشست کمیته اجرایی امور فرهنگی- اجتماعی مجمع مجالس آسیایی که امروز (دوشنبه، 11 آبان ماه) در هتل اسپیناس تهران در حال برگزاری است، گفت: امروز تروریسم به عنوان یکه تاز میدان در قاره آسیا همه ملت‌ها را مورد هدف قرار داده که همتای ما در سوریه نیز به آن اشاره و تأکید کرد که حتی در طول تاریخ هم شاهد اعمال تروریستی خشونت باری در این حد نبودیم.

نماینده مجلس لبنان بر همین اساس تصریح کرد: امروز آن چه که خطر و تهدید نسبت به همه ادیان به شمار می‌رود، تروریسم است که متأسفانه در همه جا لانه کرده و حتی در افغانستان و مصر نیز مسأله تروریسم ریشه دوانیده است.

وی افزود: مهم است که فساد همان تروریسم است و تروریسم هم همان فساد فکری و عملی است که امروز جوامع ما با آن مواجه و گرفتار آن هستند.

صالح در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از مردم نیازمند در جوامع ما کسانی هستند که قربانی تروریسم هستند و لازم است در صدد مقابله جدی با این پدیده شوم باشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.