نماینده رئیس سازمان APA گفت: آسیا باید بعنوان رهبر تکنولوژی و اقتصادی در دنیا خود را مطرح کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سناتور چُدری تنویرخان نماینده رئیس APA در نشست مجمع مجالس آسیایی که در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد با اشاره به جلسات مختلف در سازمان APA اظهار داشت: در این جلسات مسائل مختلفی مورد بررسی کشورهای منطقه قرار گرفته و ما یک دورنمایی مشخص را برای آینده APA متصور شده‌ایم.

وی افزود: به دنبال نگرش‌های چند جانبه درباره مقابله با چالش‌ها روحیه کشورها نشان داده که در جلسات مختلف اجرایی برای رسیدن به اهداف دموکراسی توسعه و صلح ساختارمند و سازنده بوده‌اند.

تنویرخان با بیان اینکه ما تعاملات خود را در جلسات APA افزایش داده‌ایم، اظهار داشت: مطمئنیم با اراده سیاسی می‌توانیم به مکانیزم‌ها و چارچوب‌های مورد نیاز دست پیدا کنیم تا بتوانیم پارلمانی داشته باشیم که نماینده پارلمان آسیا باشد.

وی اضافه کرد: باید از تمام فرصت‌های بوجود آمده نهایت استفاده را کرد چرا که آسیا باید بعنوان رهبر تکنولوژی و اقتصادی دنیا خود را مطرح کند.

وی با تأکید براینکه ما در منطقه همواره با بی‌عدالتی و خشونت و فقر مواجه هستیم، تصریح کرد: در قاره آسیا 1.7 میلیارد جمعیت فقیر با فقر نسبی مبارزه می‌کنند.

نماینده رئیس APA در پایان خاطر نشان کرد: سازمان APA همواره در تلاش برای حل و فصل خشونت، برابری سلامتی، هارمونی میان ادیان و ... است و باید با تشریک مساعی تا آنجایی همکاری‌ها افزایش یابد که شاهد به ارمغان آوردن رفاه و آبادانی در کل آسیا باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار