سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد، بعد از انقلاب اسلامی بین 20 تا 30 درصد مدارس، به کمک خیرین ساخته شده است.

دکتر محمدرضا گلبانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آمارها نشان می‌دهد، بعد از انقلاب اسلامی بین 20 تا 30 درصد مدارس، به کمک خیرین ساخته شده است که این آمار در شهر تهران بسیار بالاست و نشان از توجه خیرین به مدرسه‌سازی دارد.

گلبانی در ادامه می‌گوید: ما کارهای آموزشی را به کمک خیرین پیش می‌بریم و از اینکار چند هدف را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی با توجه به متدین بودن فرهنگ ایرانی که به علم و دانش بها می‌دهد و همچنین تجلیل از چندین مدرسه ساز که انگیزه‌ای به آن‌ها خواهد داد از مهمترین اهداف ماست و امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

وی درباره شناسایی خیرین جدید افزود: ما برای استاندارد سازی مدارس، در شهر تهران، نیاز به بودجه داریم و با توجه به شرایط موجود، دولت و وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمان نوسازی مدارس، در حد بضاعت خود، به ما کمک می‌رسانند که به هیچ وجه کافی نیست، پس ما بر آن شدیم تا با برگزاری همایش‌ها و تجلیل و تشویق از خیرین مدرسه ساز، افراد بیشتری را برای کمک به بهبود مدارس ترغیب کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.