سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احترام خاصی برای مسئولان باشگاه قائلم

کرار: بازیکن استقلالم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم/ صدای هواداران همیشه در گوشم است

هافبک عراقی استقلال تاکید کرد تا زمانی که بازیکن استقلال است به تیم دیگری فکر نمی‌کند.

گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان- ساعت 11 صبح دیروز جلسه‌ای در باشگاه استقلال با حضور مسئولان این تیم و کرار محمد جاسم، هافبک عراقی آبی‌پوشان برگزار شد. جلسه‌ای که پس از چند ساعت بدون آنکه نتیجه خاصی دربر داشته باشد به پایان رسید و کار به جلسه بعدی کشید که قرار است ساعاتی بعد در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شود. جلسه‌‌ای سرنوشت‌ساز برای کرار و استقلال. هرچند مسئولان آبی‌های پایتخت تلویحاً از معاوضه کرار با بازیکن دیگری در نیم‌فصل خبر داده‌اند اما هافبک ناراضی استقلال این موضوع را رد و تصریح می‌کند تا زمانی که بازیکن استقلال است هرگز به تیم دیگری فکر نخواهد کرد. گفت‌وگوی ما را با کرار جاسم، پیش از جلسه امروز او با مسئولان استقلال را می‌خوانید.  

*گفته می‌شود عنوان کرده‌ای از تیم دیگری پیشنهاد داری. این موضوع را تایید می‌کنی؟
خیر! من هنوز بازیکن استقلال به حساب می‌آیم و ورزشکاری حرفه‌ای هستم. یاد نگرفتم تا وقتی در یک تیم حضور دارم به تیم دیگری حتی فکر کنم.  

*اما مسئولان استقلال از معاوضه تو با بختیار رحمانی، هافبک تراکتورسازی در نیم‌فصل صحبت کرده‌اند.  
برای من که چنین چیزی مردود است. اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد من راضی نیستم.  

*فکر می‌کنی تورا مقابل هوادران استقلال قرار داده‌اند؟  
ببینید من هرگز دوست ندارم مقابل هواداران قرار بگیرم. نمی‌دانم ماجرا چیست اما کرار با لطف و عنایت همین هواداران کرار شد. همیشه صدای کرار، کرار تماشاگران در گوشم می‌پیچد و برای خوشحال کردن آن‌هاست که تا هرزمان که در استقلال باشم برای قهرمانی و سربلندی تیمم می‌جنگم. بارها گفته‌ام استقلال تیم من و ایران کشور دوم من است. مدت‌ها در استقلال بودم و با خنده هوادرانش شاد و با ناراحتی آنها غمگین شدم.  

*به نظرت کسانی در استقلال حضور دارند که نمی‌خواهند موفق باشی؟  
نمی‌خواهم درباره این موضوعات صحبت کنم و به آن‌ها دامن بزنم اما فکر می‌کنم این میان شیطنت‌هایی صورت گرفته است. ببینید فصل گذشته من پس از بازی با سایپا محروم می‌شوم و کسی به دنبال حق پایمال شده من نمی‌رود. خب شما جای من باشید چه فکری می‌کنید؟ من عضوی از استقلال هستم و احقاق حقوق من گرفتن حق باشگاه است.  

*خب چرا همیشه حاشیه‌ها سراغ تو می‌آیند؟  
من بازیکنی متعصب‌ام که با همه وجود برای تیمم می‌جنگم. تا لحظه آخر برای موفقیت استقلال می‌دوم، ضربه می‌خورم، مصدوم می‌شوم و بازهم برمی‌خیزم و می‌جنگم. برای استقلال، برای هوادارانش که به من محبت می‌کنند. برای قلب‌های پاک آن‌ها. خب کسانی که خیرخواه استقلال نیستند، آنهایی که می‌ترسند من و استقلال در آرامش باشیم و روی قهرمانی و پیروزی‌های پیاپی متمرکز شویم، مسبب این حواشی‌اند.  

*سال گذشته ستاره بی‌چون و چرای تیمت بودی و استقلال به تو متکی بود اما امسال تا کنون بازی‌های درخشان فصل پیش از تو دیده نشده است. دلیلش چیست؟
اولاً استقلال آنقدر بزرگ است که به یک بازیکن متکی نیست. استقلال تیمی بزرگ با هوادارانی پرشور است. ما بازیکنان، زمانی برای این تیم می‌جنگیم و بعد می‌رویم و فقط خاطره‌ای دور از ما باقی می‌ماند اما این نام بزرگ استقلال است که همیشه باقی می‌ماند. درباره پرسش شما باید بگویم از ابتدای فصل وضعیت مشخصی در استقلال نداشتم! قرارداد مالی روشنی با من بسته نمی‌شد. هر هفته هم اوضاع بدتر می‌شد که بهتر نمی‌شد. می‌دانم چه انتظاری از من دارند اما من هم یک انسانم. برای لحظه‌ای، فقط برای لحظه‌ای خودتان را جای من بگذارید. وقتی وضعیت مشخصی ندارید، چطور می‌توانید در کارتان موفق باشید؟ من که رویین‌تن نیستم! با همه این احوال برای دل هواداران استقلال و جایگاهی که این تیم بزرگ در قلب من دارد، تمرین و بازی کردم. قبول دارم که کیفیت گذشته را به نمایش نگذاشته‌ام اما مشکلاتی که در قرارداد من وجود داشت باعث شد نتوانم تمام و کمال در تمرینات، اردوها و بازی‌های این تیم حضور یابم. شک نکنید اگر بازهم با پیراهن استقلال به میدان بروم، تا آخرین ذره توانم برای برد تیمم می‌جنگم.  

*پیش از جلسه امروز حرفی با مسئولان استقلال داری؟

بله. استقلال تیمی بزرگ است و انسان‌های بزرگی هم در این مجموعه حضور دارند. همیشه احترام خاصی برای مسئولان باشگاه قائلم، چون آن‌ها شخصیت بالایی دارند. من هم بخشی از استقلال هستم و همانطور که همه این مجموعه محترمند، امیدوارم مسئولان استقلال هم با من خوب باشند. من مثل فرزند آن‌ها هستم و انتظار برخورد عادلانه‌ و منصفانه‌ای از مسئولان استقلال دارم.  

*و حرف آخر...
همیشه راستگو بودم و فقط از خدای بزرگ می‌ترسم. اوست که ناظر بر اعمال بندگانش است و سرنوشت آن‌هار رقم می‌زند. اگر کسی ندید، اگر تنها بودم، او شاهد من است که چه‌ها برمن گذشت. امیدوارم جلسه امروز، نشست خوبی باشد اما من به رضای پرودگار متعال راضی‌ام.  

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
ماجرای کرار هم در پس سالهای طولانی که از آن بگذرد شاید روزی برای همه روشن و شفاف سازی شود همانطور که فتح الله زاده از تبانی برای مساوی در مسابقه دربی برای همه شفاف سازی کرد!!!!!!! حقایقی که شاید بیچاره کرار قربانی آن شده است.
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
خداوکیلی حق داره خب حق حقوقشون رو باید بدن اومده تو کشور غریب بی پول و خونه نمیشه که