سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنار گذاشته شدن سه بانوی رکابزن از مسابقات هند

بانوان مدال آور رکابزن در رده جوانان به خاطر 3 ماه فاصله سنی از حضور در مسابقات هند کنار گذاشته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم باشگاهی دوچرخه سواری پاسارگاد در رده بانوان جزو تیم‌های طراز اول کشور است.

مدتی است این تیم برای ادامه فعالیت‌های خود حامی مالی ندارد و حمایتی هم از آن صورت نگرفته است و این باشگاه برای حمایت بیشتر با اداره ورزش استان تهران، حیات دوچرخه سواری تهران و فدراسیون دوچرخه سواری مذاکراتی انجام داده اما به نتیجه دلخواه نرسیده است.

هم اکنون 15بانوی رکابزن در این تیم باشگاهی در حال تمرین هستند که 7نفر انها مدال آور هستند.

هم اکنون در شرایطی که ملی پوشان در رده جوانان با 3 دقیقه و 0 ثانیه و 3صدم ثانیه رکورد می‌زنند بانوان برجسته این تیم باشگاهی با 2 دقیقه و 47 ثانیه رکورد به ثبت می‌رسانند و از طرفی این بانوان تا 10 دی جزو تیم جوانان خواهند بود اما چون در سال 2016 رکابزنان رده برگسالان محسوب می‌شوند فدراسیون از حضور آنها در کاپ هندوستان امتناع کرده است.

بانوان فروزان عبدالهی از تیم سورن، فاطمه هداوند و پرستو بایستی از تیم پیشکامان کویر یزد جزو این ورزشکاران هستند که می‌توانند برای کشور مدال و افتخار بیاورند اما از حضور انها جلوگیری به عمل آمده است.
نتایج این تلاش‌ها چه خواهد شد؟!

و چرا کسانی که بارکاب هایشان افتخار برای کشور کسب می‌کنند را به راحتی کنار گذاشته و کسانی که رکورد بالاتری و شانس کمتری دارند جایگزین شده‌اند!!

رکاب زنانی که با وجود حضوری موفق در میادین متعدد، کنار گذاشته می‌شوند پس از این همه تلاش و تجربه چه کسی جوابگوی آنها خواهد بود؟!


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.