سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کمیته انضباطی فوتسال

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف فوتسال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار دو تیم فردوسی مشهد و میثاق تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در مشهد روز 7 مهرماه برگزار شد و از سوی علی تاجیک، مربی تیم میثاق تهران تخلفاتی مبنی بر دخالت در امر داوری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، فحاشی به داوران و اقدامات تحریک آمیز خارج از حدود وظایف خود رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی یزدانی، مربی تیم میثاق تهران نیز به دلیل اهانت به داور بازی یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم مس سونگون ورزقان

مسابقه تیم های مس سونگون ورزقان و یاسین پیش رو قم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور بازی که موجب وقفه در مسابقه شد، رخ داد. این تیم طبق ماده 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 100 میلیونی برای تیم گیتی پسند اصفهان

رقابت دو تیم گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز روز 7 مهرماه انجام شد و تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داوران و پرتاب اشیا به زمین بازی رخ داد. این تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام

برچسب ها: اخبار ، کمیته ، انضباطی ، رای ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.