هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با تساوی تیم های اول و دوم جدول به سود سایر دنبال کنندگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلات نیم فصل از سر گرفته شد و تنور مسابقات با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف پس از مدتها گرم شد.

تاسیسات دریایی تهران ۴ - مس سونگون ورزقان ۴
گلزنان: علی اصغر حسن زاده ۲ و محمدرضاسنگ سفیدی وحمیداحمدی(تاسیسات)، مسلم رستمی ها ۲ و حسین طیبی و دیگو داسیلوا(مس)
حساس ترین دیدار هفته چهاردهم با تساوی تیم های صدرنشین مس و تاسیسات به پایان رسید. در حالی که مسی ها می توانستند با برتری مقابل صدرنشین به رده اول صعود کنند شاگردان شمسایی بازی را بهتر آغاز کردند و از حریف پیش افتادند. در این دقایق مسی ها برای جبران نتیجه ۳-۱ به سمت دروازه تاسیسات هجوم اوردند و با زدن دو گل کار را به تساوی کشاندند. تاسیساتی ها هم که به دنبال استفاده از این فرصت برای فاصله گرفتن از رقیبان بودند توانستند گل چهارم خود را بزنند اما این پایان کار نبود و مسلم رستمی ها در دقیقه پایانی بار دیگر کار را به تساوی کشاند تا با تقسیم امتیازات بین دو مدعی، تیم های گیتی پسند، دبیری و حفاری شاد شوند.
در دقایقی از این دیدار و پس از زدن گل چهارم تاسیسات این بازی به جنجال کشیده شد. پس از این گل تدارکات تیم تاسیسات با فحاشی و انجام یک حرکت ناشایست در برابر نیمکت ومدیران باشگاه مس جنجال را اغاز کرد تا در ادامه افضل از مس و سمیعی سرپرست تاسیسات هم وارد قضیه شوند و کم کم این قضیه به کل دو تیم سرایت کند که به هر شکل ماجرا ختم و بازی از سرگرفته شد.
مقاومت البرز ۳ - گیتی پسند اصفهان ۴
گلزنان: رحمان سارانی و ابولفضل حسینی و مهرداد قنبرزاده( مقاومت)، سعید تقی زاده و مجتبی مریدی زاده و حمید کاهبنده( گلبخودی) و علی عابدین( گیتی پسند)
دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز در کرج با جذابیت های خاصی به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. در این دیدار رضا لک نخستین حضورش را در نیمکت مقاومت پس از بازگشت به این تیم کار سختی مقابل تیم با انگیزه و جوان مقاومت داشت. رضا فلاح که با یاران جوانش در دیدار رفت در اصفهان تیم گیتی پسند را با هدایت خوراکچی شکست داده بود در این دیدار هم امیدوار بود با دفاع فشرده به امتیاز دست یابد اما این بار گیتی پسندی ها زودتر به گل رسیدند و توانستند حتی با اختلاف چهار گل از مقاومت پیش افتادند. اما تیم مقاومت پس از تغییر در درون دروازه و حضور الوندی و با خارج شدن از لاک دفاعی به بازی بازگشت و با زدن سه گل به یک قدمی کسب امتیاز رسید اما به هر شکل گیتی پسندی ها از گل جهارم خود محافظت کردند تا رضا لک حضورش در این تیم را با برد خارج از خانه آغاز کند.
دبیری تبریز ۲ - شهروند ساری یک
گلزنان: افشین سپه و رشید قلی پور ( دبیری ) ، احمد دستیاران ( شهروند )
تیم فوتسال دبیری تبریز در ادامه صعودش در جدول رده بندی در این هفته میزبان شهروند ساری بود. شاگردان اصغری مقدم در این دیدار نزدیک و فشرده به برد خانگی می اندیشیدند اما شهروندی ها با ابطحی هم به راحتی کوتاه نیامدند تا بازی تا دقایق پایانی بدون گل مساوی پیگیری شود. در این دقایق احمد دستیاران شهروند را پیش انداخت اما این گل در نهایت تاثیر منفی در نتیجه برای ساروی ها داشت و دبیری های تبریز با دو گل قلی پور و سپه از شهروند پیش افتادند تا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده و با ۲۶ امتیاز در رده چهارم باقی مانند.
میثاق تهران ۲ - منصوری قرچک ۲
گلزنان: عارف بلوکی و مجید فرحناک ( میثاق )، افشین کاظمی و محمد طاهری (منصوری قرچک)
دیدار جذاب تیم های میانه جدولی تهرانی با تساوی به پایان رسید. نیمه اول این دیدار بدون گل مساوی تمام شد اما در نیمه دوم قرچکی ها زودتر به گل رسیدند اما عارف بلوکی به این گل پاسخ داد تا بازی با تساوی در جریان باشد. در دقایق پایانی محمد طاهری بار دیگر منصوری را پیش انداخت تا با توجه به زمان اندک تا پایان بازی به برد خیلی نزدیک شوند اما میثاقی ها در این دقایق با استفاده از سیستم پنج نفره و با گلزنی مجید فرحناک - دروازبان خود - کار را به تساوی کشانده و از یک شکست خانگی گریختند.
حفاری اهواز ۳ - آذرخش بندرعباس یک
گلزنان: محمد صفری و فرید نمازی و فرهاد توکلی ( حفاری) ، محمد بنی اسدی ( آذرخش )
حفاری اهواز دیگر تیم بالا نشین فوتسال ایران در هفته چهاردهم میزبان تیم پایین جدولی اذرخش بود و به نظر می رسید همچون دیدار دور رفت می تواند به راحتی به برتری برسد. اما آذرخشی ها نشان دادند پخته تر از ابتدای فصل شده اند و توانستند پایاپای حفاری پیش بروند اما تجربه و توان تیم حفاری در نهایت به انگیزه و دوندگی آذرخش چربید و در دقایق پایانی پنالتی فرید نمازی و گل فرهاد توکلی کار را برای بندری ها یک سره کرد تا حفاری با کسب سه امتیاز به قافله مدعیان نزدیک تر شود.
فرش آرای مشهد۳ - فردوسی مشهد ۲
گلزنان: مجید خزایی ۲ و شهرام شریف زاده (فرش آرا )، بابک سهرابی و علی فاخر (فردوسی)
در آخرین دیدار هفته چهاردم تیم های همشهری فرش آرا و فردوسی به مصاف هم رفتند. این بازی در حضور پرتعداد تماشاگران فرش آرا و حضور پرشور هواداران فردوسی با جذابیت های خاصی همراه بود. در نیمه اول این بازی بابک سهرابی برای فردوسی گلزنی کرد تا این تیم از حریف پایین جدولی اش پیش بیافتد اما فشار تیم فرش آرا موجب پنج خطا شدن فردوسی شد اما این تیم در گرفتن خظایی ششم ناکام ماند تا فردوسی برنده نیمه اول باشد. در آغاز نیمه دوم و در حالی که فرش آرا به دنبال زدن گل مساوی بود علی فاخر اختلاف را به دو رساند تا کار برای شاگردان مرتضایی سخت شود اما این تیم که مصمم بود نشان دهد در جایگاه واقعی خود قرار ندارد با افزودن فشار و توانست کار را به تساوی دو بر دو برساند. در ادامه در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان کار باقی مانده بود شهرام شریف زاده تیر آخر مرتضایی را وارد پیکر فردوسی کرد تا بازی با نتیجه ۳-۲ به پایان رسیده و پس از مدتها تیم فرش آرای از انتهای جدول جدا شود.
یاسین پیشرو قم در این هفته به دلیل انصراف کاشی نیلو استراحت داشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار