سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

صادرات کالای ایران در قبال پول گاز وارداتی از ترکمنستان

در قبال پول گاز وارداتی از ترکمنستان کالای ایرانی صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در پی نشستی که در وزارت نفت با محمد تقی امانپور، مشاور وزیر نفت و نماینده ویژه وزیر در صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی برگزار شد برنامه منظمی از مرداد سال گذشته آغاز شده تا همه راهکارها و روش‌های موثری که افزایش مبادلات بین دو کشور ایران و ترکمنستان را امکانپذیر می‌کند شناسایی و عملیاتی شود.

پورعمران با اشاره به توافق انجام شده بین ایران و ترکمنستان در زمینه تهاتر گاز با کالا افزود: قرار است بخشی از پول گاز وارداتی ایران از ترکمنستان به صورت کالا به این کشور صادر و پرداخت گردد.

وی با اشاره به این‌ که ایران سالانه حجم بسیار زیادی از گاز ترکمنستان را خریداری می نماید، افزود: قرار شد تا ایران در قبال بخشی از پول گاز وارداتی از ترکمنستان به این کشور، کالا و همچنین خدمات فنی و مهندسی و یا سرمایه گذاری مشترک انجام دهد که این فرصت بسیار خوبی را به شرکت های مازندرانی ایجاد می نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در حال حاضر انتظار داریم فعالان و تجار صادرکننده خدمات و محصول به کشور ترکمنستان با دریافت تکمیلی از این سازمان زمینه افزایش صادرات را فراهم آوریم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.