سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت 20 درصدی طرح ملی آزادراه خرم آباد - اراک

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: طرح ملی آزادراه خرم آباد -اراک با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال در سه خط رفت و برگشت مجزا در حال ساخت است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ شهرام ملکی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان ،برآورد هزینه طرح ملی آزادراه خرم آباد - اراک را 9 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح تاکنون حدود 2 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ساخت آزادراه خرم آباد - اراک را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عهده دارد،افزود: این آزادراه در سه خط رفت و برگشت مجزا ساخته می‌شود و دارای 6 حلقه تونل به طول 11و نیم کیلومتر است که با ساخت آن مسیر خرم آباد به اراک 32 کیلومتر کوتاه می‌شود. 

ملکی اضافه کرد:آزاد راه خرم آباد – اراک در 4 قطعه مجزا در دست ساخت است که قطعه اول 68 کیلومتر، قطعه دوم 14، قطعه سوم 33 و قطعه چهارم 19 کیلومترطول دارد. 

آزاد راه خرم آباد به اراک از فاصله 10 کیلومتری مسیر فعلی خرم آباد به بروجرد آغاز و پس از عبور از شرق شهر بروجرد و غرب شهر شاهزند، در 15 کیلومتری شهر اراک، حدفاصل پتروشیمی و پالایشگاه به جاده فعلی بروجرد- اراک متصل می‌شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.