سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فوتبال دلوار کشتی از رقابت‌های لیگ برتر حذف شد

طبق قوانین مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان حذف شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر طبق قوانین مسابقات بدلیل عدم حضور در 2 مسابقه متوالی از ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال حذف شده است از این رو گلاره ناظمی مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر بدلیل عدم حضور در دو بازی متوالی طبق قوانین از جدول مسابقات حذف و به رقابت های لیگ های یک سقوط کرده است.
 
وی ادامه داد: تیم دلوارکشتی فقط در صورتی شرایط حضور دوباره در لیگ برتر را دارد که  فصل بعد در رقابت های لیگ یک شرکت و پس از لیگ یک به برتر صعود کند در غیر اینصورت امتیاز جدیدی برای حضور دوباره این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به مسئولان این تیم واگذار نخواهد شد.
 
ناظمی افزود: رقابت های فصل آتی لیگ برتر فوتبال بانوان فقط با تیم‌هایی که تا پایان لیگ برتر حضور داشتند و از لیگ یک صعود کنند برگزار می شود در غیر اینصورت تیم دیگری را اضافه نخواهیم کرد حتی اگر با 8  تیم لیگ برتر را برگزار کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.