سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر گفت: فعالیت در رشته فوتبال را دوست دارم. زندگی‌ام را پای فوتبال و موفقیت تیم دلوار کشتی گذاشته‌ام.

نرگس محمدی سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم دلوار کشتی شرایط مناسبی ندارد. بازیکنان به شرایط موجود معترض هستند. به عنوان سرمربی تیم اعتراض بازیکنان را به مسئولان تیم و حیدری مدیرعامل تیم انتقال دادم اما متأسفانه هیچ گونه راه حلی برای حل مشکلات موجود از سوی هیأت استان و تربیت بدنی استان اندیشیده نشد تا جایی که بازیکنان اقدام به ترک تیم و خوابگاه را کردند.

وی ادامه داد: مسئولان تیم استان، اقدامات بازیکنان را در ارتباط با من پرداخت کردند. به هر حال با تهدید و این که آن‌ها را محروم می‌کنیم، دوباره بازیکنان را به تیم برگرداندیم اما مشکلات همچنان به قوت خود باقی بود.

احمدی ادامه داد: حیدری مدیرعامل تیم شرایط حل مشکلات موجود را ندارد و این موضوع را نیز به مسئولان استان انتقال داد اما مسئولان نه تنها مشکلات را حل نکردند، بلکه افراد بسیاری که در اطرافشان بودند را در تیم قرار دادند.

سرمربی افزود: در رسانه اخباری کذب در خصوص قهر و رها کردن تیم از سوی مسئولان استان منتشر شده است. به هیچ عنوان قهر و تیم را رها نکردم. مسئولان گویا به دنبال مسائل دیگری در تیم هستند. من زندگی‌ام را پای فوتبال گذاشتم. در مدت کوتاه نمی‌توان امیدوار بود که فردی تجربه سال‌های فوتبالی‌ام را کسب کند.

وی افزود: مسئولان استان با بهانه این که آبروی استان در خطر است، شرایط جدایی‌ام از تیم حتی به صورت موقت را فراهم کردند. هیچ یک از مسئولان استان در زمان فعالیتم که تیم دلوار کشتی را در رده سوم جدول قرار دادم، حتی تشکری هم از من نکردند. امیدوارم تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر موفق باشد. موفقیت این تیم برایم مهم است و با هیچ کس صحبتی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار