رئیس آکادمی ملی فوتبال هدف از برگزاری جشنواره زیر 12 سال دختران را تامین آینده فوتبال بانوان دانست.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین دوره فستیوال دختران زیر 12 سال به میزبانی کردان کرج (اردوگاه ایثار) اواسط آبانماه برگزار می شود. محمد حسین علیزاده؛ رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: با توجه به تجربه ای که در برگزاری فستیوال پسران در سه سال متوالی داشته ایم؛ قصد داریم تا اولین دوره فستیوال دختران زیر 12 سال را برگزار کنیم تا داشته های خود را در قسمت بانوان ارزیابی کرده و به رشد و توسعه آن بپردازیم.

وی افزود: معتقدم برگزاری فستیوال دختران برای اولین بار کار بسیار مهمی است و اگر به درستی و بدون نقص برگزار شود، می توانیم آینده خوبی را برای فوتبال بانوان متصور باشیم. قصد داریم تا این فستیوال را به صورت مستمر همانند فستیوال پسران برگزار کرده تا بازیکنان مستعد خوبی را کشف و در اختیار تیم های ملی بانوان قرار دهیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال ادامه داد: اولین فستیوال فوتبال دختران زیر12 سال در اردوگاه ایثار شهرستان کرج از 12 تا 14 آبانماه برگزار می شود. با توجه به شرایط آب و هوایی و امکاناتی که در اختیار داریم، سعی بر آن خواهیم داشت تا فستیوال را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.باید مدیریت بیشتری در برگزاری این فستیوال داشته باشیم چرا که در قسمت دختران بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است. بر همین اساس قصدمان این است که این جشنواره را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار