سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از طرح کمربندی شهری در دستور کار شهرداری صفادشت

شهردار صفادشت گفت: تسهیل روند حمل و نقل و توسعه محورهای مواصلاتی، یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در مجموعه مدیریت شهری منطقه مذکور محسوب می‌شود.

محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و تسهیل تردد وسایل نقلیه در این بخش از شهرستان ملارد از دغدغه‌هایی است که همواره برای تقویت و توسعه آن در حد بضاعت موجود، تلاش خود را به کار می‌گیریم.
 
وی افزود: طرح کمربندی از نمونه پروژه‌های حائز اهمیت شهر صفادشت به شمار می‌رود که برای بهره‌برداری از آن تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و در صورت تحقق به طور یقین امکانات و زیرساخت‌های عرصه جاده‌ای و مواصلاتی این منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.
 
شهردار صفادشت عنوان کرد: موزه حیات وحش از دیگر پروژه‌های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود که با راه اندازی آن امکانات تفریحی منطقه صفادشت با ارتقاء هرچه بیشتری همراه می‌شود و در شهرستان ملارد نیز مجموعه‌ای قابل توجه به نظر می‌رسد.
 
کریمی یادآور شد: عمده تمرکز ما در بخش صفادشت معطوف به تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه رضایتمندی مردم شریف این منطقه به نحو مطلوب‌تری تأمین شود.

 
انتهای پیام/

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.