رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس گفت: در حال حاضر ماهیانه حدود 15 میلیارد ریال مقرری بیکاری از سوی مجموعه مذکور به بیکاران این شهرستان پرداخت می‌شود که رقم بسیار سنگین و قابل توجهی است.

پرداخت ماهیانه 15 میلیارد ریال مقرری بیکاری در شهرستان قدسعباس اورنگ رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: هرآنچه سطح بیکاری افزایش یابد به تبع هزینه‌های تامین اجتماعی نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های تامین اجتماعی در شهرستان قدس ارتقای سطح رفاهی افراد تحت پوشش این مجموعه است.

اورنگ گفت: پیرو بررسی‌های انجام شده، ماهیانه حدود 15 میلیارد ریال به 1 هزار و 200 بیکار در این منطقه پرداخت می‌شود که هزینه و رقم قابل توجهی است.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس بیان کرد: درصورت افزایش فرصت‌های شغلی، میزان بیکاران کاهش می‌یابد و در چنین شرایطی برای ما امکان تزریق چنین هزینه‌هایی در حوزه‌های رفاهی فراهم خواهد شد.

اورنگ گفت: با توجه به فعال بودن شهرستان قدس در صنایع پایین دستی همچون تولید قطعات خودرو و افزایش هرچه بیشتر رونق اقتصادی در سطح منطقه مورد اشاره، امیدواریم به نحو شایسته‌تری اهداف و تدابیر پیش‌بینی شده را محقق کنیم.

وی یادآور شد: در صورت اتخاذ تصمیمات اصولی و هوشمندانه در دوران پسا تحریم، افق بسیار روشن و درخشانی برای آینده این شهرستان در عرصه رفاهی و تامین اجتماعی پیش‌بینی می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار