شهردار صفادشت گفت: با توجه به سرانه مطلوب زیرساخت‌های شهری در این منطقه، اقدامات مدیریت شهری در حوزه‌های غیرضروری کاهش پیدا می‌کند.

مهندس محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به تلاش مدیریت شهری این منطقه، بمنظور مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی در بخش صفادشت اظهار داشت: با توجه به سرانه مطلوب زیرساخت‌های شهری در منطقه مذکور، عزم ما برکاهش اقدامات شهرداری در حوزه‌های غیرضروری و غیرمرتبط استوار است.

وی در ادامه افزود: فعالیت در حوزه‌های مدیریت بحران، توسعه فضای سبز، آتش‌نشانی و ... در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و ارتقاء و گسترش پروژه‌های ورزشی، درمانی، فرهنگی پیرو هماهنگی‌هایی که با شورای شهر صورت گرفته، با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دنبال خواهد شد و شهرداری ورود مستقیم کمتری در حوزه‌های اینچنینی خواهد داشت.

مهندس محمدعلی کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که بمنظور پیگیری پروژه‌های عمرانی در سال جاری از سوی مدیریت شهری در نظر گرفته شده رقمی بالغ بر 9میلیارد تومان است و امید آن داریم با همیاری و هم‌افزایی کلیه مسئولین ذیربط و مشارکت فعالانه بخش خصوصی روند رشد و شکوفایی شهر صفادشت، همچون گذشته، با سرعت و شتاب فزاینده، استمرار یابد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: زیرساخت ، شهرداری ، صفادشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار