سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه‌کننده پر کار سینما از آخرین وضعیت تولیدات خود می‌گوید

از پایان فیلمبرداری «عالیجناب» تا پایان آبان تا اتمام نگارش «کافه پولونیا» در اواخر آذر.

مسعود ردایی تهیه‌کننده پرکار سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نسیم» گفت: تغییر نام فیلم سینمایی «نسیم» زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروه فیلمبرداری «عالیجناب» از جاجرود به تهران آمد، بیان کرد: عوامل «عالیجناب» نیز قبل از تعطیلات از جاجرود وارد تهران شدند و در حال حاضر شرق تهران میزبان فیلمبرداری آن‌هاست و به احتمال فراوان تا پایان آبان فیلمبرداری 6 قسمت اول آن تمام خواهد شد.

وی در مورد اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه» اظهار داشت: اکران فیلم «سه بیگانه» بعد از ایام محرم به قوت خود باقی است و امیدوارم بتواند مخاطبان را به سالن‌ها سرازیر کند.

این تهیه‌کننده از آخرین وضعیت سریال «بازی» و «تلفن» عنوان کرد: سریال «بازی» هنوز مجوز نمایش نگرفته و بازنویسی مجموعه «تلفن» نیز در توقف به سر می‌برد.

ردایی از تجدید توزیع مجموعه «یک شام خوب» گفت: تجدید توزیع در دست بررسی است اما بخش اول توزیع آن با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده که جای خشنودی دارد.

ردایی در خصوص فیلم سینمایی «کافه پولونیا» بیان کرد: «کافه پولونیا» در حال نگارش به سر می‌برد و اواخر آذرماه برای دریافت مجوز ساخت آماده خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.