«کافه پولونیا» جدیدترین اثر بلند سینمایی عباس رافعی در مقام کارگردانی است که این روزها مراحل نگارش فیلمنامه خود را پشت سر می‌گذارد.

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کافه پولونیا» گفت: فیلمنامه «کافه پولونیا» در حال بازنویسی است و مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد. برای بهمن ماه جهت گرفتن پروانه ساخت آماده خواهد شد و امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این امر اتفاق بیفتد و فیلمی خوب و دیدنی تولید کنیم و در سی و پنجمین جشنواره فجر ارائه دهیم.

وی افزود: داستان «کافه پولونیا» نشات گرفته از یک اتفاق واقعی است. یعنی سال گذشته هنگام گودبرداری از یک ساختمان در حوالی میدان فاطمی انباری از مهمات جنگ جهانی دوم کشف شد و تعدادی اسلحه، ادوات جنگی و نظامی و گلوله‌های انفجاری در میان آن‌ها بود و باعث شد تا خیابان بسته شود و باقی آن مکان را حفاری کنند. در ادامه حفاری دو اسکلت پیدا می‌شود و ما به چرایی این موضوع می‌پردازیم.

گفتنی است؛ کارگردانی «کافه پولونیا» بر عهده عباس رافعی و تهیه‌کنندگی آن را مسعود ردایی انجام می‌دهد؛ اما در این راستا با تهیه‌کننده لهستانی نیز مذاکراتی انجام شده است. چون در این فیلم از بازیگران لهستانی استفاده خواهد شد، می‌توان گفت کار مشترکی است که در بخش خصوصی و به همکاری بین این دو کشور ساخته می‌شود.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار