مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون از جزئیات تولیدات سینمایی و تلویزیونی خود می‌گوید.

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت آثار تولیدی خود در مقام تهیه‌کنندگی گفت: اکران فیلم «سه بیگانه» به خاطر موضوع طنز آن بعد از ایام محرم خواهد بود و هم‌زمان با پخش در ایران در سه کشور اروپایی یعنی آلمان، اتریش و لهستان و در یک کشور حوزه خلیج فارس یعنی دبی اکران خواهد شد.

ردایی بیان کرد: فیلم سینمایی «کافه پولونیا» به کارگردانی عباس رافعی است و به تازگی نگارش آن آغاز شده، بعد از پایان نگارش در آذر یا دی‌ماه برای اخذ پروانه ساخت ارائه خواهد شد و تولید آن اواخر امسال یا اوایل سال آینده شروع می‌شود و قصه ما حضور این فیلم در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی افزود: کافه «پولونیا» از بازیگران اصلی ایرانی و خارجی استفاده خواهد کرد که در حال حاضر نامی از آنها نمی‌برم.

این تهیه‌کننده اظهار داشت: بخشی از کارهای فنی فیلم یعنی جلوه‌های ویژه آن در لهستان انجام شد و در حال حاضر مراحل تدوین را در ایران پشت سر می‌گذارد که بعد از حدود 10 روز آینده تدوین آن نیز به اتمام می‌رسد و مجدداً به کشور لهستان برای ادامه کارهای فنی بر می‌گردد.

ردایی در خصوص سریال تلویزیونی «بازی» عنوان کرد: فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «بازی» به کارگردانی سعید آقا‌خانی اواخر مهر‌ماه برای گرفتن پروانه ساخت نمایش خانگی به ارشاد ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: تدوین اولین قسمت پروژه عالیجناب تا یک هفته آینده دیگر تمام و برای پخش آماده می‌شود.

ردایی در خصوص مجموعه «تلفن» هم اظهار داشت: فعلاً بازنویسی مجموعه «تلفن» به خاطر مشغله کاری زیاد متوقف شده است، البته بعد از اینکه فرصتی به دست آمد مذاکراتی هدفمند و قطعی با صدا و سیما در جهت بستن قرارداد و پخش در شبکه اجتماعی انجام می‌دهیم کار تولید و ساخت «تلفن» را شروع می‌کنیم.

این تهیه‌کننده همچنین عنوان کرد: تمام سی دی‌های تولید شده از پروژه «یک شام خوب» فروخته شده و راضی‌کننده است و در حال بررسی کردن برای تجدید توزیع آن هستیم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار