سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

مشخص شدن وضعیت نیروی‌های حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای کشور

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، به سازمان فنی و حرفه‌ای مجوز داده شد که مربیان حق‌التدریس این سازمان تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از مشخص شدن اسامی نیروهای تبدیل حق‌التدریس وضعیت شده سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تا هفته آینده خبر داد.

 کوروش پرند گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، به سازمان فنی و حرفه‌ای مجوز داده شد که مربیان حق‌التدریس این سازمان تبدیل وضعیت شوند. وی افزود: این موضوع در هیئت دولت به تصویب رسید و این افراد در آزمون استخدامی که توسط سازمان سنجش برگزار شد شرکت کردند.

 رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اعزام گروه‌های ارزیاب و گزینش این سازمان استان‌های کشور به‌منظور مصاحبه و گزینش نیروهای حق‌التدریس عنوان کرد: کار این گروه‌های گزینشی و مصاحبه حدود سه ماه به طول انجامید. 

پرند بابیان اینکه جمع‌بندی لازم برای اسامی افراد تبدیل وضعیت شده در این سازمان انجام‌شده است گفت: اسامی این افراد نیز تا هفته آینده برای اقدام به سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی ارسال خواهد شد. 
  
وی به فعالیت بیش از 700 مرکز دولتی و 14 هزار آموزشگاه خصوصی فعال در سازمان فنی حرفه‌ای کشور اشاره کرد و افزود: سالانه بیش از دو میلیون حرفه‌ آموز در این مراکز آموزش می‌بینند. 

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: این حرفه آموزان شامل عشایر، روستائیان، زنان خانه‌دار، افراد بیکار، دانشجویان، دانش آموزان و حتی زندانیان و سربازان در پادگان‌ها هستند. 

پرند با اشاره به گستردگی فعالیت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: ای سازمان با بیش از 150 وزارت خانه و سازمان دولتی و خصوصی تفاهم‌نامه و قرا داد دارد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲۳
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۴
آخه پس کی؟ میشه لطفا زمان دقیقش رو اعلام کنید؟!!! به خدا واقعا درمانده شدیم؟ یکبار هم که شده خودتونو جای ما بگذارید. به خدا این وضعیت بلا تکلیفی ای که ما رو ت.ش نگه داشتن دور از انصاف و مسلمانیه.
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
باسلام ازشون بپرسید مگه چقدر میخواید معطل کنید عمر نوح داریم.
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
متاسفانه بد قولی ووعده زیاد دیدیم شمارا بخدا. شمارا به قلمتون قسم یک تماس روز شنبه 9 آبان اول وقت با دکتر پرند بگیرید تاریخ دقیق زدن حکم واتمام پروسه تبدیل وضعیت بپرسید وطی خبری اعلام کنید که این 4800 نفر دق مرگ شدن
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
لطفا مصاحبه دقیقتری با رئیس سازمان انجام بدید و 5000منتظر استخدام را از نحوه ادامه کارهای استخدامی مطلع نمایید.
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۴
دوره های فنی و حرفه ای اصلا به روز نیست و متناسب با نیاز بازار کار نیست