سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذرنیا: تفکرات خوب سرمربی نتیجه را به تساوی کشاند

سرپرست گسترش فولاد گفت: با توجه به بازی سخت با ذوب آهن، تفکرات کادر فنی بود که باعث شد ما با حداقل یک امتیاز و تساوی به تبریز برگردیم.

حسن آذرنیا، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص بازی با ذوب آهن اظهار کرد: باید عنوان کنم بازی در شهر اصفهان برابر تیم بزرگی همچون ذوب آهن بازی سخت و دشواری  بوده است.
 
وی در ادامه افزود:گرچه این بازی بیرون از خانه بوده اما عملکرد بازیکنان و کادر فنی قابل قبول بوده است.
 
آذرنیا ادامه داد: در واقع بازیکنان اهدافی که سرمربی تیم هدف گذاری کرده بودند به درستی پیاده کردند.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: البته ذوب آهن تیم بسیار خوبی بود و در بیشتر مواقع صاحب توپ و زمین بود اما ما توانستیم در زمین فولاد شهر با یک امتیاز به تبریز برگردیم.
 
وی اضافه کرد: هدف ما حفظ بازی کنترل حریف بود که به نظر من جزء سخت ترین کارها بوده است که ما توانستیم انجام دهیم و اجازه ندادیم که ذوب آهن به گل دست یابد و با بازی خوب و تفکرات فنی و قابل قبول کادر فنی و کسب یک امتیاز به تبریز بازگشتیم.
 
آذرنیا در خصوص اینکه گسترش به جایگاه واقعی خود می رسد گفت: شما می دانید این سومین حضور گسترش در لیگ برتر بوده که با توجه به برنامه ریزی که تنظیم شده امسال از سالهای گذشته از لحاظ کیفیت فنی، همکاری بین عوامل باشگاه و روابط کادر فنی با بازیکنان از همه سالها بهتر بوده است.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد عنوان کرد: با توجه به هدف گذاری که باشگاه داشت ما سعی می کنیم در انتهای فصل فراتر از حد هدف گذاری باشگاه ظاهر شویم.
 
وی در پاین یادآور شد: امیدوارم با ارائه بازی‌های خوب از سوی بازیکنان گسترش ضمن شاد کردن دل هواداران تبریزی، ترقی و موفقیت گسترش، این تیم را به جایگاه واقعی و شایسته در جدول برسانیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.