سرپرست گسترش فولاد گفت: کیفیت فنی بازی تیم ما با نفت در حد پایینی بود زیرا تعطیلات بلندمدت به کل لیگ لطمه زده است.

آذرنیا: تعطیلات به کیفیت بازی گسترش لطمه جدی زده است
حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی با نفت تهران اظهار کرد: من پیش از بازی گفته بودم که نباید کیفیت تیم نفت را با رده بندی جدول بسنجیم، نفت تیم بزرگ و خوبی است که از تشکیلات منسجم و مدیریت مالی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: ما ابتدای بازی با نفت را خوب شروع کردیم پس از بیست دقیقه بازی به تعادل رسید و نیمه اول در حالی به پایان رسید که در تیم به گلی دست نیافتند.

آذرنیا ادامه داد: اوایل نیمه دوم ما از روی اشتباه فردی گل را دریافت کردیم و این روند کار تیم را سخت کرد و سپس توانستیم گل مساوی را بزنیم.

سرپرست گسترش فولاد با اشاره به تعطیلات بلندمدت لیگ پانزدهم تصریح کرد:‌ بارها گفته بودم که تعطیلات به بازی ها لطمه می زند و کیفیت را پایین می آورد.

وی اذعان کرد: اگر بازی ها تعطیل نمی شد می توانستیم روند بهتر و متعادل تری داشته باشیم زیرا به ضرر همه تیم ها بوده است.

آذرنیا بیان کرد: بازی های دیروز خصوصا بازی ما با نفت کم رمق بود و نمی توان گفت کیفیت کارها خوب است، زیرا تعطیلات بلندمدت هم تیم ها را دچار مشکل کرده است.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص کیفیت فنی کمالوند گفت: ما از کمالوند راضی بوده، هستیم و خواهیم بود.

ما شبانه روز کار وی را نظاره می کنیم و از وی و عملکردش راضی هستیم و به طور حتم برای گسترش موثر بوده است شما می دانید اگر برد و باختی هم به دست می آید از دور شدن تیم ها از مسابقه و تعطیلات فراوان است.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که در نهایت با درایت کادر فنی و تلاش مدیریت تیم، گسترش بتواند به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آذرنیا ، کیفیت ، بازی ، گسترش ، فنی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار