سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از عملکرد فنی کمالوند رضایت دارم و به جرات می‌توانم بگویم بار فنی کمالوند مثال زدنی است.

آذرنیا: بار فنی کمالوند مثال زدنی است

حسن آذرنیا درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ارزیابی‌اش از اردوی گسترش در مازندران اظهار کرد: باید عنوان کند که اردوی پنج روزه مازندران که در عباس آباد برگزار شد مفید و به سودتیم بود ما یکشنبه شب به عباس آباد رفته بودیم و در این اردو تمرینات خوبی را برگزار کردیم و به طور  حتم نتایج این اردو را در آینده و به لحاظ فنی در تیم خواهید دید.

آذرنیا ادامه داد: هم من و هم کادر فنی از شرایط اردو رضایت کامل دارند و در واقع همه شرایط برای برپایی یک اردوی منظم فراهم شده است اردوی ما روز  جمعه به پایان می‌رسد و سپس به تهران و در پایان به تبریز برمی‌گردیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد عملکرد کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد عنوان کرد: من کمالوند را مدتهاست می‌شناسم و دوستی دیرینه‌ای با وی دارم به جرات اعلام می‌کنم که مربی با این میزان با این معلومات فنی ندیده بودم. وی از بار بار فنی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و بطور حتم امتیاز ایده آلی برای تیم گسترش فولاد است.

وی بیان کرد: کمالوند فردی مبتکر، با افکاری تخصصی و فنی و همچنین خلاق است که از عملکرد و نحوه بازی کردن وی نه تنها من بلکه همه عوامل تیم رضایت دارند.

آذرنیا گفت: در تیم اتحاد وجود دارد و این به هنر شخص کمالوند برمی‌گردد.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: در اینده برای ارتقای جدولی و ترقی تیم همه تلاشمان را به کار خواهیم بست.

وی در پایان یادآور شد: در پایان یک نتیجه متفاوت از سال گذشته خواهیم دید و گسترش را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار