سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اجرای حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل

حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در 2 هزار و 700 متر مربع از زمین های کشاورزی بابل اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: در شهریور امسال ده طرح برای نجات زمین های شالیزاری تحت استرس شدید کم آبی و خشکسالی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد و 850 میلیون ریال و بهره مندی 205 خانوار در 10 روستای این شهرستان اجرا شد.

سید احمد طاهری افزود: 7 طرح زیربنایی و خدماتی با مبلغ اعتباری یک میلیارد و 990 میلیون ریال با برخورداری 205 خانوار در 8 روستا در شهریور امسال به بهره برداری رسید.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل 28 مورد احکام له و علیه پرونده تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت 7 هزار و 470 متر مربع و 14 مورد صدور و اجرای حکم قلع و قمع به مساحت 2 هزار و 672 متر مربع را از دیگر فعالیت های این مدیریت در شهریور امسال برشمرد.

طاهری برگزاری جلسات توجیهی بهداشت جایگاه دام، بیمه محصولات کشاورزی و بیماری های دام با شرکت 251 نفر، برگزاری 5 دوره کارگاه آموزشی مهارتی با عناوین بهداشت جایگاه دام، بیماری های دام، پرورش کیوی و قارچ خوراکی با حضور 279 نفر در روستاهای تحت پوشش مراکز جهاد کشاورزی، معرفی 88 نفر کارگر باغات و زراعت جهت بیمه به اداره تامین اجتماعی و معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات خرید تراکتور، نشاکار برنج، کمباین و تیلر از محل اعتبارات سال 94 را از اقدامات اجرایی مدیریت در شهریور امسال برشمرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اجرا ، حکم ، کشاورزی ، جهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.