سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین‌ها در مسابقات دراگون‌بوت شرکت کردند

دبیر انجمن دراگون گفت: مسابقات قهرمانی دراگون‌بوت مردان با حضور بهترین تیم و با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد.

علی امینی پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت مردان بیان کرد: مسابقات قهرمانی دراگون‌بت مردان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نخست به مسابقات بانوان تیم‌های بیشتری شرکت کردند و ورزشکاران بیشتری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی گفت: سطح مسابقات نشان می‌داد که برخی تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت کردند و تمرینات منسجمی داشتند. در مجموع این رقابت‌ها در رده‌های سنی آزاد بالای 40 سال و زیر 23 سال برگزار شد که فرصتی برای معرفی ورزشکاران جدید به این رشته بود.

دبیر انجمن دراگون‌بوت افزود: در پایان این رقابت‌ها در مجموع 468 مدال بین ورزشکاران توزیع شد که نسبت به مسابقات و قهرمانی بانوان بیشتر بود و از امتیازات مسابقات امسال استفاده از تجهیزات و قایق‌های جدیدتر برای ورزشکاران بود که خوشبختانه در ارتقاء کیفی رقابت‌ بسیار موثر بود.

امینی‌پور گفت: مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌ها با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نایب رئیس فدراسیون و مسئولین وزارت ورزش برگزار شد.

امیدوارم با حمایت مسئولین و قرار دادن امکانات بیشتر در اختیار ورزشکاران این رشته روند رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد تا در مسابقات جهانی شاهد موفقیت‌های ورزشکاران دراگون‌بوت باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.