سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 5هزار متر از فضای پارک ولایت ملارد به بانوان

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر ملارد گفت:به منظور تأمین فضای مناسب برای اوقات فراغت بانوان و بهره‌گیری از فضا‌ی سبز شهری 5هزار متر از پارک ولایت این شهر به بانوان اختصاص داده‌شد.

محبوب اکبری رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: توزیع متوازن امکانات همواره از اهداف اصلی مدیریت شهری در این منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: اولویت‌های عمرانی لحاظ شده در شهر ملارد براساس نیازسنجی‌های منطقه‌ای، پیگیری و طراحی می‌شود و با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسعه ی فضای سبز شهری یکی از اولویت‌های جدی مجموعه‌ی مدیریت شهری به شمار می‌رود.

اکبری گفت: تأمین فضای سبز مناسب شهری برای بانوان این منطقه از دستور کارهای اصلی شورای شهر و شهرداری ملارد محسوب می شود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا اجرایی شده‌است.

وی با بیان بهره‌برداری از پارک 2هکتاری بانوان مارلیک یادآور شد: 5هزار متر مربع از پارک ولایت واقع در تقاطع نیایش و مطهری شهر ملارد نیز به بانوان این منطقه اختصاص داده شد که با بهره برداری از آن دسترسی خواهران ساکن در نواحی شرقی سرآسیاب به چنین امکاناتی  تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.