سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس فدراسیون دوومیدانی:

با حضور رییس جدید بحث استعدادیابی در استان ها پررنگ خواهد شد

نایب رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: با حضور رییس جدید فدراسیون به زودی بحث استعداد یابی به صورت پررنگ تر نسبت به گذشته در استان ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پریسا بهزادی اظهار داشت: متاسفانه در رقابت های قهرمانی بانوان جوان کشور اقبال خوبی از سوی استان ها صورت نگرفت و از جمع 31 استان فعال تنها 18 استان ورزشکاران خود را به این رقابت ها اعزام کردند که این برای ما یک زنگ خطر بود.

وی افزود: پس از مسابقات با رییس فدراسیون مذاکره کردیم و قرار شد تحول جدیدی در روند کار استعدادیابی و پشتوانه سازی ایجاد کنیم تا آینده دوومیدانی بانوان تامین شود. البته در حال حاضر نیز ما چند پدیده نوظهور داریم که در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان یا به رکورد های ملی نزدیک هستند و یا رکورد ملی را در دست دارند. اما نمی‌توانیم به صورت تک ستاره‌ای حرکت کنیم و استان ها باید با کشف استعداد های خود و اعزام آن ها به مسابقات کشوری در پشتوانه سازی سهیم باشند.

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: درست است که استان ها از نظر اقتصادی برای اعزام ورزشکار با مشکل مواجه هستند، اما برخی استان ها واقعا ورزشکاری برای اعزام نداشتند و در هیچ ماده‌ای حاضر نشدند. در واقع ما در رده سنی جوانان 14 استان غیر فعال داشتیم که به زودی مشکلات ریشه‌یابی و در خصوص آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

بهزادی در پایان گفت: فاطمه خیاطی از ورزشکاران خوب و مستعد ما است که باز هم در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به رکورد شکنی در رده ملی شد. خیاطی حدود 20 روز دیگر وارد رده بزرگسالان می‌شود و راه سختی را پیش رو دارد. از این پس برای پیشرفت باید رکوردهای آسیایی را در چشم انداز خود قرار دهد. او به هر اندازه هم که در ایران افتخار کسب کند باز هم باید توجه داشت که در میادین آسیایی و جهانی، زنان با رکوردهای چشم گیر هر روز در حال پیشرفت هستند. فدراسیون نیز قطعا در این راه به این ورزشکار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.