مربی تیم ملی کانو قایقرانی گفت: با توجه به رقبای که پیش رو داریم اگر در مسابقات آسیایی هم مدال بیاوریم فوق العاده‌ است .

الیاس‌ اقلیمی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با  توجه به اینکه دو ماه تا زمان شروع مسابقات فرصت باقی است با 5 نفر از تیم بزرگسالان و 5 نفر از تیم جوانان تمرینات رشته کانو را در ماده‌های یک نفره و دو نفره هزار و دویست متر کانو انجام می‌دهیم.

وی افزود: به دلیل اینکه فقط برای حضوری موفق در ماده‌هایی که خود میزبان تعیین کرده تلاش می‌کنیم در ماده 200 متر کانوی تک نفره و دو نفره و در ماده هزار متر کانوی تک نفره و دو نفره در مسابقات قهرمانی آسیای در اندونزی شرکت خواهیم کرد.

 وی در خصوص نفراتی که در ماده‌های کانو مقرر شده حضور داشته باشند خاطر نشان کرد: در تک نفره 200 متر عادل مجللی و در تک نفره هزار متر شاهد ناصری شرکت می‌کنند اما برای ماده های دو نفره 200 متر و هزار متر علی اجاقی و پژمان دیگ سالاری انتخاب شده‌اند زیرا باید با توجه به توانایی ورزشکاران راست زن و چپ زن را ارنج کنیم و این دو نفره در ماده دو نفره حضور خواهند داشت.

 اقلیمی در ادامه اظهار کرد: تلاشمون به این بود که ورزشکاران خیلی خوب برای مسابقات انتخاب شوند و اگر بتوانیم در مسابقات آسیایی هم مدال کسب کنیم فوق العاده کار کرده‌ایم.

 وی در خصوص وضعیت اردو خاطر نشان کرد: از وضعیت مناسبی برخورداریم و خوابگاه تیم ملی المپیکی را در اختیارمان قرار داده‌اند و خودم از لحاظ علم به تمرینات با توجه به سفرهایی که رفتم با تجربه‌تر شدم که فدراسیون نیز در این مدت از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است.

 اقلیمی در خصوص تمرینات  یاد آور شد: تمرینات را با جدیت ادامه می‌دهیم و ورزشکارانم روزانه 25 کیلومتر پارو می‌زنند و یک روز در میان وزنه برداری و دو میدانی کار می کنند تا نتایج ثمر بخشی عایدمان شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقلیمی ، قایقرانی ، کانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار