مجمع انتخب ریاست فدراسیون دو و میدانی برگزار و در نهایت مجید کیهانی به ریاست این فدراسیون انتخاب شد.

کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی شد
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مجمع فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی برای انتخاب ریاست این فدراسیون از ساعت 11 امروز در آکادمی انقلاب آغاز شد.

 19 نامزد برای سمت ریاست فدراسیون دو و میدانی ثبت نام کرده بودند که برخی از آنها قبل از شروع مجمع استعفا داده و چند نامزد نیز در جلسه شرکت نکردند.

 محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان‌ با نیم ساعت تاخیر به جلسه وارد شد البته نصراله‌ سجادی معاون حوزه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک از ابتدای مجمع در جلسه حضور داشتند.

یکی از نامزدها به نام داود هومنیان در سخنان خود عملکرد فدراسیون‌های قبلی را زیر سوال برده و به انتقاد از آن‌ها پرداخت در این لحظه نصراله سجادی ضمن تذکر به هومنیان‌ از وی درخواست کرد به تشریح برنامه‌های خود برای اعضا و رسانه‌ها بپردازد که هومنیان اعلام کرد رسانه‌ها را قبول نداشته و نمی‌خواهد آن ها در جریان برنامه‌هایش قرار گیرند.

 کریمی و کیهانی‌ به دور دوم انتخابات دو و میدانی راه یافتند

 انتخابات ریاست فدراسیون مصطفی کریمی با 14 رای و مجید کیهانی با کسب 13 رای از سایر نامزد‌های ریاست فدراسیون دو و میدانی پیشی گرفته و به دور دوم این انتخابات راه یافتند.

 ضمن این که شروین اسبقیان با 5 رای و داود هومنیان با 2 رای شانس رسیدن به ریاست فدراسیون را از دست دادند.

کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سمت ، ریاست ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار