سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

شش پروژه در بخش نوسازی مدارس آماده افتتاح است

مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه شش پروژه از اين مصوبات آماده افتتاح و بهره برداري است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه؛مرزبان نظری به مناسبت سالگرد سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه گفت: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در مجموع 45 پروژهبا اعتباري بالغ بر 700 میلیارد ریال و در قالب شش رديف اعتباريبرای اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان مصوب شد.

وی اضافه کرد: تاکنون 19 پروژه از مصوبات مذکور تحویل شده است، همچنين خريد تجهيزات مدارس و هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش سطح استان و خريد كانكس و تامين امكانات جهت مدارس محروم عشايري سطح استان صورت گرفته است.

نظری تصریح کرد: در دهه سوم مهرماه سال جاري و همزمان با سالگرد سفرایشان شش پروژه ديگر از اين مصوبات آماده افتتاح و بهره برداريشده است.

وی افزود: مابقي پروژه ها نیز بجز يك پروژه که مربوط به دبيرستان جعفر آباد می باشد و محل اجراي آن به تازگي تعيين شده، در دست اجرا مي باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان کرمانشاه توضیح داد: این پروژه ها شامل احداث استخر سرپوشيده فجر، احداث يك باب مجتمع فرهنگي و هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، احداث دبيرستان 10 كلاسه دولت آباد، سالن ورزشي سرپوشيده پاوه، احداث پژوهش‌سرا و آزمايشگاه دانش‌آموزي واحداث دبيرستانشش كلاسه علوم و معارف اسلامي پسران است.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.