سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

مهلت ثبت‌نام چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در کردستان تمدیدشد

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مهلت ثبت نام چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، تا ۲۴ مهرماه تمدیدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، امجد افصحی گفت: ثبت‌نام چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از 16 شهریورماه آغاز شد که علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا 20 مهرماه جاری مهلت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت سراسری همزمان با 22 آبان سال جاری برگزار می‌شود، افزود: مهلت شرکت در این آزمون تا ۲۴ مهرماه جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.quranedu.ir جهت شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در 15 رشته امتحانی شامل حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

افصحی با بیان اینکه مجری آزمون در هر شهرستان یک مؤسسه قرآنی مورد تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: تمامی فرآیند اجرای این آزمون با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مهلت ، آزمون ، قرآن ، عترت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.