سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

طرح فرهنگي قافله عشق برگزار مي شود

طرح فرهنگي قافله عشق جهت مساعدت به هيئات مذهبي شهر اصفهان در ايام محرم در فرهنگسراي آفتاب برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علي قاسم زاده معاون فرهنگي- اجتماعي شهرداري اصفهان گفت: با بيان اين مطلب افزود:طرح فرهنگی قافله عشق از سال 88 جهت مساعدت به هیئات مذهبی شهر اصفهان در ایام محرم آغاز شده است . 

وي با اشاره به اينكه در سال 94 هفتمین دوره این طرح از تاریخ 14 مهر ماه لغایت 21 مهر ماه برگزار مي شود، افزود: در اجرای این طرح در جلساتی با حضور نمایندگان هیئت های مذهبی ، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان های درون شهرداری تشکیل و هماهنگی های لازم برای برگزاری بهتر مراسم سوگواری در ایام محرم صورت گرفته است . 

معاون فرهنگي -اجتماعي شهرداري اصفهان تصريح كرد:حمایت از هیئات مذهبی در ایام محرم، ارتباط و تعامل بیشتر شهرداری با هیئات، برطرف کردن مشکلات هیئات جهت برگزاری سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسین(ع)، فرهنگ سازی و ارائه الگوهای مناسب و مورد نیاز هیئت ها از طریق ارائه اقلام فرهنگی، ایجاد جنبش عمومی و فضاسازی هماهنگ شهری با توزیع کتیبه های سر درب منازل و مغازه ها از جمله اهداف طرح قافله عشق است. 

قاسم زاده با اشاره به زمانبندي اجراي اين طرح گفت:طرح قافله عشق در دو بازه زمانی برای هیئات مذهبی برادران و خواهران ، از امروز 14 مهر لغايت پنج شنبه 16 مهر از ساعت 8 صبح الي 17 بعداز ظهر و براي خواهران از روز شنبه 18 مهر تا پنج شنبه 21 مهر از ساعت 8 صبح الي 17 بعد از ظهر برگزار مي شود. 

وي با بيان اينكه طرح قافله عشق در فرهنگسراي آفتاب در خيابان سروش برگزار مي شود، ادامه داد: در سال 94 طرح قافله عشق در قالب مساعدت نقدی شامل هیئات برادران مبلغ 6 ميليون ریال و هیئات بانوان يك ميليون و پانصد هزار ریال و اهدای 100 عدد کتیبه با عنوان "هیهات من الذله " جهت توزیع در بین منازل و مغازه های اطراف هیئت انجام شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قافله ، عشق ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.