سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تركاشوند: نحوه برگزاری لیگ بدون پلی آف بهتر است

سرمربی تیم متین ورامین گفت: باشگاه متین ورامین با شیوه ای كه برای برگزاری لیگ انتخاب شده است مخالف بود به نظر من برگزاری مسابقات بدون پلی آف بهتر بود.

محمد تركاشوند در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت عدم حضورش در جلسه كارگروه بررسی عملكرد مربیان تیم ملی والیبال ، گفت: به دلیل اینكه زمان این جلسه با برگزاری تمرین تیم متین ورامین تداخل داشت نتوانستم حضور داشته باشم.

بازیكن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: با این حال نظرم این است كه رییس فدراسیون، سرپرست و بازیكنان بهتر از هركسی در جریان مشكلات تیم ملی بودند و می توانند بهترین تصمیم را بگیرند با این حال هر تصمیمی كه قرار است گرفته شود باید سریع تر اتخاذ شود زیرا همین امروز هم دیر است.

تركاشوند در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت تیم متین ورامین كه این فصل هدایتش را بر عهده دارد، گفت: تمرینات خود را آغاز كردیم و آماده حضور در لیگ هستیم. بازیكنانی نظیر علیرضا نادی، مصطفی شریفات، رحمان داوودی، حسام بخششی و ... در تیم ما هستند با این حال تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است هرچند چیزی در ورزش قابل پیش بینی نیست،

سرمربی تیم والیبال متین درباره نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال گفت: بهتر بود بدون پلی آف برگزار می شد. یعنی به صورت دوره ای و رفت و برگشت. اما تصمیمی كه گرفته شد چیز دیگری بود و باید به آن احترام گذاشت.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.