سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر یک بازیگر جوان در خصوص حضور بازیگران سینما روی صحنه تئاتر

محسن افشانی حضور بازیگران چهره روی صحنه تئاتر را مثبت قلمداد کرد.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص مزیت یا ضرر ورود بازیگران سینمایی به عرصه تئاتر و بازخوردهای آن گفت: بسیاری از دوستان تئاتری نسبت به ورود بازیگران سینمایی به عرصه تئاتر اعتراض داشتند و این جریان را در مراسم‌هایی که با هم شرکت داشتیم، می‌شنیدم اما به نظر من حضور بازیگران چهره روی صحنه تئاتر به گیشه و جذب مخاطب کمک خواهد کرد.

وی در خصوص ورود بازیگران چهره اما ناتوان برای حضور روی صحنه تئاتر اظهار داشت: این موضوع به کارگردان و تهیه کننده اثر بستگی دارد چون برخی از این افراد از چهره و شهرت بازیگران صرفا برای فتح گیشه استفاده ابزاری می‌کنند که پیامدهای منفی آن جایگاه بازیگر را متزلزل می‌کند در صورتی که یک بازیگر حرفه‌ای باید شان خود را حفظ کند و اگر می‌داند در تئاتر حرفی برای گفتن ندارد باید حضورش را کم رنگ و یا قطع کند.

افشانی ادامه داد: برخی از بازیگران به دلایل مختلفی اعم از بیکاری، تجربه کردن حوزه جدید و ... وارد عرصه‌های دیگری می‌شوند و خوب و بد بودن آن نتایج تصمیماتی است که خودشان گرفته‌اند، اما باید توجه داشت در هر کار اشتباه و بدی نیز باید باشد چون تا بد نباشد خوب به چشم نخواهد آمد.

این بازیگر با ابراز تاسف از حال و هوای این روزهای سینما اظهار داشت: سینمای این روزها مریض و خسته شده، حیف آن بودجه‌های عجیب و غریبی که جاهای دیگر خرج می‌شود و بهتر است بخشی از آن به این سینما بیاید و آن را نجات دهد، سال‌های گذشته از بین فیلم‌های تولید شده حداقل با حدود 30 فیلم در هر سال مواجه بودیم که این آمار به تعداد انگشتان دست تقلیل یافته و جای تاسف دارد.

وی افزود: از دیگر مشکلات سینما کاهش تولید است چنانچه پیشکسوت‌ها و کسانی که حرف‌های زیادی در این سینما دارند بیکار مانده‌اند.

افشانی در خصوص آخرین فعالیت هنری خود در مقام بازیگر بیان کرد: در حال همکاری با سریال به نام «شیوع» هستم که قرار است از شبکه یک پخش شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.