سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

بهره برداری از سه باب کتابخانه عمومی در کامیاران

سه باب کتابخانه عمومی در سه روستای پرجمعیت شهرستان کامیاران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سه باب کتابخانه عمومی در سه روستای پرجمعیت «طا»، «خامسان» و «کوله ساره» از توابع شهرستان کامیاران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در این مراسمات، گفت: این کتابخانه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در مجموع در این کتابخانه‌ها بیش از 30 هزار عنوان کتاب موجود است و این واحد آماده ارائه خدمات به ساکنین این روستاها و روستاهای اطراف هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان ضمن اشاره به اشتغال‌زایی و جذب سه نفر از تحصیل کرده‌های بومی این سه روستا به عنوان کارمند کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، بیان کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته و صرف‌شده برای راه‌اندازی این سه باب کتابخانه، بالغ بر 500 میلیون تومان بوده است.

احمدی ضمن تقدیر از همکاری خوب دهیاران، بخشداران دو بخش مرکز و موچش و اداره بهزیستی این شهرستان، گفت: تمامی تجهیزات این کتابخانه‌ها از محل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان تأمین شده و نیروی به کار برده شده نیز در این کتابخانه از افراد تحصیل‌کرده ساکن و بومی همین روستاها هستند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.