سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امرودی: تخفیف 35 درصدی در نمایشگاه عطر سیب

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت برگزار و محصولات با تخفیف 20تا 35 درصدی به مردم عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام میثم امرودی در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب که امروز در بوستان ولایت برگزار شد، با اشاره به قربانی شدن تعدادی از زائران ایرانی در مراسم حج امسال اظهار کرد: این فاجعه غم بزرگی را به همه مسلمانان وارد کرد به همین منظور به زودی آل‌سعود سیلی محکمی از ایران خواهد خورد.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب که در بوستان ولایت از دوازدهم تا 22 مهرماه برگزار می شود، افزود: در این نمایشگاه سعی می‌شود محتوای فرهنگی در هیات های مذهبی براساس صحبت‌ها و منویات مقام معظم رهبری جهت‌گیری شود تا شاهد بزرگترین مکتب و کلاس درس در ایام محرم باشیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه هیات های مذهبی در ایام محرم، خاص کودکان، نوجوانان و جوانان نیست، اضافه کرد: اقشار مختلف مردمی در این مراسم‌ها حضور گسترده‌ای دارند.

امرودی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال عطر سیب حمایت جدی از تولیدات ایرانی و ابتکارات تولیدکنندگان دارد، تصریح کرد: ما در این نمایشگاه، آخرین تولیدات فرهنگی از سوی کارآفرینان برجسته در سراسر کشور را عرضه می‌کنیم و کیفیت اجناس و اقلام در این نمایشگاه قابل توجه است و همچنین محصولات تولیدکنندگان در 12 هزار متر و در 9 سالن به هیات های مذهبی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 10 هزار قلم کالا در 9 سالن در نمایشگاه عطر سیب عرضه می‌شود، یادآور شد: در زمان برگزاری نمایشگاه برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد و هیات های مذهبی و شهروندان می‌توانند به مدت 10 روز و از ساعت 7 صبح تا 19 با مراجعه به نمایشگاه عطر سیب مراجعه و اقلام و اجناس مورد نیاز خود را در ایام محرم خریداری کنند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: امسال علاوه بر جنبه فروشگاه و نمایشگاه در این مرکز فرهنگی، شهرداری تهران توجه ویژه‌ای را به پر کردن اوقات فراغت جوانان دارد و به همین منظور در طی 10 روز از برگزاری نمایشگاه بازدیدهایی را برای دانش‌آموزان و دانشگاهیان فراهم کرده است.

امرودی با بیان اینکه اقلام عرضه شده در نمایشگاه از تخفیف ویژه 20 تا 35 درصدی نسبت به اجناس بیرون از نمایشگاه برخوردار هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی چه نمایشگاه‌ عکس و تصویر با محتوای حج و عاشورا و حوادث منا، نمایشگاه اربعین حسینی و همچنین توزیع کتاب‌های صلوات خاصه در این نمایشگاه‌ پیش‌بینی شده است.

وی به برگزاری سخنرانی‌ و تعزیه در نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: این نمایشنامه‌ها و تعزیه‌ها براساس کتب موثق تهیه شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به زیارت مجازی عتبات عالیات در نمایشگاه یادآور شد: تمام بازدید کنندگان می‌توانند به صورت مجازی از اماکن متبرکه از جمله نجف اشرف، کربلا، سامرا و کاظمین بازدید داشته باشند.

امرودی با اشاره به یکی از طرح‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران که اجرای طرح نذر اذان است، افزود: این طرح در 270 نقطه تهران به شعاع میدانی 100 متر در 3 نوبت پخش می‌شود ضمن اینکه در 800 نقطه نیز به صورت آنلاین اذان پخش می‌شود.

وی در پایان افزود: سال گذشته 21 هزار هیأت مذهبی از نمایشگاه عطر سیب استفاده کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از هیأت مذهبی از نمایشگاه عطر سیب استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.