سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیم آیپک و جمهوری‌خواهان برای حمایت از طرح بررسی نواقص برجام

جمهوری‌خواهان آمریکا و لابی صهیونیست ها قصد دارند از طرح ارائه شده بوسیله عده‌ای از دموکرات‌ها برای بررسی نواقص توافق هسته‌ای ایران حمایت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تایمز آو اسرائیل، جمهوری‌خواهان آمریکا و صهیونیست‌ها پس از آن که نتوانستند مانع از تصویب توافق هسته‌ای ایران در کنگره آمریکا شوند،  حالا قصد دارند بر سر راه انجام آن مانع‌تراشی کنند. «بن کاردین» و «چاک شومر» — دو سناتور دموکرات  مخالف توافق هسته‌ای ایران و قدرت های جهانی — به همراه 7 دموکرات دیگر، طرحی را برای بررسی نواقص برجام به مجلس سنا ارائه کردند.

این اقدام آن‌ها با حمایت آیپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) و جمهوری‌خواهان کنگره مواجه شد. ادعاهای مطرح شده در این طرح موارد زیر را شامل می‌شود: افزایش کمک نظامی به رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهدید ایران و اعمال تحریم علیه آن در صورت دست داشتن در اقدامات تروریستی.

بر اساس گزارش وب سایت «ال مانیتور،» باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا از حزب جمهوری‌خواه، نیز در حال بررسی مفاد این طرح به منظور پیوستن به حامیان آن است. در صورت پیوستن او به این گروه، توازن بیشتری میان تعداد اعضای جمهوری‌خواه و دموکرات حامی طرح  مذکور ایجاد می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.