سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کشف 17 میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

در شش ماه ابتدای امسال با بازرسی تخصصی از محل های عرضه و نگهداری کالای قاچاق هشت هزار و 320 موردکالای قاچاق به ارزش 17 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده مرتبط با قاچاق کالا در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 41 درصد افزایش داشته است.


علی باخرد افزود: بازرسان این سازمان در شش ماهه ابتدای امسال 238 هزار و 179 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی خراسان رضوی داشتند که شمار بازرسی ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در مدت مزبور بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و سازمان های ذیربط 18 هزار گشت مشترک از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد بیشتر بود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در نتیجه این بازرسی ها 20 هزار و 265 پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در خراسان رضوی تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشت.

علی باخرد افزود: از بازرسی تخصصی از یک هزار و 800 محل تولید، عرضه و نگهداری کالاهای تقلبی استان 175 پرونده تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد پرونده ها 31 درصد افزایش داشته است.




انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.