سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی

وظیفه روابط عمومی هیئت های ورزشی در بروزرسانی سایت، چسباندن عکس و پوستر خلاصه نمیشود و می بایست از ظرفیت افراد صاحب نظر و متخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود.

مهدی جمشیدی مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران فعالیت تخصصی در روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داد و  در گفتگو با خبرنگار ورزشیسایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت : بدون شک اقبال مردم و جامعه ورزشی کشور به ورزش های پرطرفدار به خاطرحمایت های مالی و رسانه ای است و نمیتوان فعالیت هیئت های ورزشی را که با امکانات محدود اجرایی می گردد نادیده گرفت، اما توجه ویژه مدیران و روسای هیئت های ورزشی به جایگاه روابط عمومی و همچنین هماهنگی سایر کمیته های اجرایی به منظور اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای اقدامات صورت گرفته با بهره گیری از خلاقیت مدیران روابط عمومی می تواند جایگاه سایر ورزش ها را در جامعه پررنگ تر نماید.

وی در ادامه افزود : آنچه می بایست از طرف رسانه ها به ویژه رسانه های مکتوب و رسانه ملی مورد توجه قرار گیرد، ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با روابط عمومی مجموعه های ورزشی است که این ارتباط اگر صحیح و علمی صورت پذیرد، می تواند اخبار دقیق و به روز از اقدامات ورزشی را در کشور پوشش دهد و جامعه را با فعالیت های گسترده ورزشی آشنا نماید.

جمشیدی اظهار داشت : روابط عمومی های حوزه ورزشی کشور نباید نگاه سیاسی به ورزش و جایگاه آن در جامعه داشته باشند و تمام تلاش خود را باید صرف ارتباط با بدنه جامعه نموده و در کنار سایر کمیته های اجرایی به وظیفه اصلی خود پرداخته و در کنار ورزش های حرفه ای و تخصصی، مردم را با ورزش های همگانی آشنا نمایند.

مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد : امید است نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی و توجه ویژه رسانه های جمعی بتواند نقش به سزایی در انعکاس رویدادهای ورزشی ایفا نماید.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.